facebook salonurodywrzesnia
Wtorek – Piątek – 10:00–18:00
Wizyty można umawiać online. Umów się do nas przez aplikację logo

Podologia

Czym zajmuje się podolog?

Osoba wykonująca ten zawód rozpoznaje zmiany chorobowe w obrębie stóp – odnajduje przyczyny, a następnie dopasowuje odpowiednią terapię. Przeprowadza także niechirurgiczne zabiegi, które mają na celu przywrócenie stopom prawidłowego funkcjonowania. Zajmuje się zmianami grzybiczymi, wirusowymi oraz bakteryjnymi w obrębie kończyn dolnych. Oto lista najczęściej diagnozowanych schorzeń:

Warto pamiętać jednak o tym, że niektóre z objawów mogą sugerować również inne choroby. Podolog nawiązuje współpracę z lekarzami różnych specjalizacji i nierzadko tworzy z nimi zespoły interdyscyplinarne odopiadając na problemy:

• wrastających paznokci
  • grzybicy paznokci i skóry stóp,
  • odcisków i modzeli
  • stopy cukrzycowej
  • pękającej skóry stóp i rozpadliny na piętach,
  • brodawek,
  • haluksów.

W gabinecie podologa można ponadto poddać się zabiegowi pielęgnacji stóp. W skład świadczonych usług wchodzi skracanie paznokci, usuwanie zrogowaciałego naskórka czy pozbywanie się nagniotków.

Podolog nie działa sam – gdy zachodzi taka potrzeba, konsultuje się z dodatkowo dermatologiem, diabetologiem, flebologiem lub chirurgiem. Z jego usług korzystają głównie sportowcy, który na co dzień zmagają się z bólem stóp spowodowanym m.in. noszeniem zbyt ciasnego i wąskiego obuwia, odciskami oraz niewielkimi urazami. Gabinet odwiedzają także osoby zmagające się z chorobami grzybiczymi lub bólem stóp wynikającym z nieprawidłowo przyciętych, wrastających w skórę paznokci.

Bezpieczeństwo zabiegów

W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów gwarantujemy, że wszystkie narzędzia używane podczas zabiegów: cęgi, pęsety, głowice itp., są po każdym zabiegu dezynfekowane w myjce ultradźwiękowej. Następnie pakowane w rękawy i sterylizowane w autoklawie najwyższej klasy (B). Pozostałe materiały: pilniki, chusty, kapki ścierne itp. są jednorazowego użytku!

AUTOKLAW - hermetycznie zamknięty, ogrzewany zbiornik służący do przeprowadzania procesów chemicznych. Jednym z najlepszych sposobów sterylizacji jest zastosowanie autoklawu, dlatego jest powszechnie stosowany w medycynie w celu sterylizacji narzędzi.

Bezpieczeństwo i jakość to dla nas największy priorytet! Dlatego podczas zabiegów korzystamy:
  • materiałów i pilników jednorazowych
  • oryginalnych kosmetyków opartych wymaganym certyfikat UE
  • Autoklaw najwyższej jakości